Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

In the age of social media doing something that creates a real smile on somebody’s face is much cooler than attaching a smiley face!


Το 2010 η αεροπορική εταιρεία KLM αποφάσισε να αξιοποιήσει την παρουσία της στα social media με έναν έξυπνο και πρωτότυπο τρόπο. Συγκεκριμένα, έβλεπε στο facebook και στο twitter (μέσω του foursquare) ποιοι επιβάτες ήταν στον χώρο αναμονής του αεροδρομίου, ποιος ήταν ο προορισμός τους, για ποιον λόγο ταξίδευαν και ποιο ήταν το “προφίλ” τους, και τους έκανε μικρά, χρηστικά δώρα. Στα πρόσωπα των επιβατών είναι εμφανής η έκπληξη και η χαρά που ένιωθαν τη στιγμή εκείνη. Από τα σχόλιά τους καθώς και από τα σχόλια που υπάρχουν κάτω από το βίντεο στο youtube δεν έχουμε παρά να συμπεράνουμε ότι αυτή η ενέργεια της KLM όχι μόνο βοήθησε στην γνωστοποίηση του brand της και της εξασφάλισε περισσότερους πελάτες, αλλά δημιούργησε και πολύ θετικές εντυπώσεις σε όσους ήταν ήδη πελάτες της. Η διαφήμιση στα social media αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας. Και η KLM το διαχειρίστηκε πολύ σωστά. Πάνω απ’όλα, κατάλαβε ότι “In the age of social media doing something that creates a real smile on somebody’s face is much cooler than attaching a smiley face!”. Είχε ως στόχο λοιπόν να ευχαριστήσει πραγματικά τους πελάτες της και να τους δείξει ότι τους εκτιμά και τα κατάφερε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου