Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Ευχαριστώ Ηρώ...


Σήμερα δεν ήμουν ιδιαίτερα καλά. Κάτι η ζέστη, κάτι η εξεταστική, κάτι οι διακοπές που πλησιάζουν και δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν χαίρομαι ή όχι, κάτι η διάθεσή μου που έχει πάει περίπατο και μάλλον έχασε το δρόμο του γυρισμού... Διάφορα τέλος πάντων... Ήρθε λοιπόν η Ηρώ για καφέ... Και μου έμαθε μπιρίμπα (με ξέσκισε η αλήθεια είναι). Μετά με έκραξε. Πολύ... Αφού προσπαθούσε λέγοντας τα όσα να με κάνει να γελάσω. Και είχε και δίκιο (εκείνη την ώρα βέβαια δεν το παραδέχτηκα). Παίξαμε Pictionary από το οποίο παραιτηθήκαμε αρκετά γρήγορα (όταν είπε ότι ο Χριστός άνοιξε στα δύο τη θάλασσα και όχι ο Μωυσής δεν άντεξα) και δέχτηκε επιτέλους να της μάθω κουμ καν. Πριν λίγο μου έστειλε την εικόνα που υπάρχει από πάνω. 

Και χαμογέλασα... 

(Ναι, το ποστ αυτό θυμίζει έκθεση δημοτικού αλλά είναι τόσο χαριτωμένες οι εκθέσεις αυτές, τόσο απλές και γεμάτες νοήματα.)

2 σχόλια:

  1. Ναι ρε, ξεφτίλισέ με λίγο ακόμα..... Αφού σου είπα... Δεν είμαι σίγουρη για αυτό που θα σου πω......! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έλα, μη σκας... Εδώ εγώ δεν ήξερα τη διάμετρο του κύκλου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή