Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Η συνταγή της επιτυχίας (ή ένα μέρος της)!

“Marketing takes a day to learn.  Unfortunately it takes a lifetime to master!” (Philip Kolter).  Η θεωρία του μάρκετινγκ είναι απλή. Σα να λέμε 1+1=2. Αν αποφασίσεις να το κάνεις όμως, πρέπει να το κάνεις καλά και γι’αυτό δεν αρκεί η θεωρία. Χρειάζονται προσπάθεια, συνεχής προσωπική εξέλιξη, διεύρυνση των γνωστικών οριζόντων, κατάργηση παρωπίδων και στερεοτύπων και “συμβάδισμα” με τη συνεχή εξέλιξη της κοινωνίας, των social media και της αγοράς. Κάπως έτσι αρχίζει το ταξίδι… Καλή μας αρχή!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου