"The Web is what you make of it." Αυτή η φράση χαρακτηρίζει την παραπάνω διαφήμιση. Η Google προκειμένου να διαφημίσει το Google Chrome, καθώς και άλλες υπηρεσίες (Gmail, Google Maps etc.), δημιούργησε το σποτ "Dear Dophie", στο οποίο ένας πατέρας στέλνει στην κόρη του μέσω της Google e-mails με εικόνες, βίντεο, χάρτες κ.α. Τα e-mails αυτά αποτελούν ουσιαστικά ένα λεύκωμα, ένα ημερολόγιο των παιδικών χρόνων της Sophie μέσα από τα μάτια των γονιών της. Η συγκεκριμένη διαφήμιση βασίζεται στο συναίσθημα του κοινού που θα τη δει, προβάλλει τη στοργή και την αγάπη των γονιών για το παιδί τους, την αξία της οικογένειας. Το μήνυμα που θέλει να περάσει είναι ότι το Internet έχει πολλές χρήσεις και είναι στο χέρι του καθένα από εμάς το πώς θα αποφασίσει να το χρησιμοποιήσει. Μιας και η γενιά μου χαρακτηρίστηκε ως η γενιά του Internet, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να μην υιοθετούμε στερεότυπα, να είμαστε ανοιχτοί, και ό,τι μας δίνεται να το χρησιμοποιούμε με τρόπο τέτοιο, ώστε να προάγουμε υπάρχουσες αξίες και να δημιουργούμε νέες, να εντοπίζουμε προβλήματα και να τους δίνουμε λύσεις, να παίρνουμε τα κατά και να τα κάνουμε υπέρ. Δε λέω ότι το Internet έχει μόνο θετικά στοιχεία. Έχει και αρνητικά. Εμείς τελικά θα επιλέξουμε ποια στοιχεία του θα κρατήσουμε. Διαφήμιση απλή (δεν υπάρχουν λόγια, μόνο μουσική), καλοδουλεμένη, άμεση, σύγχρονη αφού αφορά τις νέες τεχνολογίες, βασισμένη στη διαχρονική αξία της οικογένειας, αντιπροσωπευτική και κατά τη γνώμη μου πειστική.
Το δικό μου "κολλάζ"... Πολλά διαφορετικά κομμάτια μου μαζεμένα σε ένα blog... ΕΓΩ!!!
Τρίτη 13 Μαρτίου 2012
"Dear Sophie"
"The Web is what you make of it." Αυτή η φράση χαρακτηρίζει την παραπάνω διαφήμιση. Η Google προκειμένου να διαφημίσει το Google Chrome, καθώς και άλλες υπηρεσίες (Gmail, Google Maps etc.), δημιούργησε το σποτ "Dear Dophie", στο οποίο ένας πατέρας στέλνει στην κόρη του μέσω της Google e-mails με εικόνες, βίντεο, χάρτες κ.α. Τα e-mails αυτά αποτελούν ουσιαστικά ένα λεύκωμα, ένα ημερολόγιο των παιδικών χρόνων της Sophie μέσα από τα μάτια των γονιών της. Η συγκεκριμένη διαφήμιση βασίζεται στο συναίσθημα του κοινού που θα τη δει, προβάλλει τη στοργή και την αγάπη των γονιών για το παιδί τους, την αξία της οικογένειας. Το μήνυμα που θέλει να περάσει είναι ότι το Internet έχει πολλές χρήσεις και είναι στο χέρι του καθένα από εμάς το πώς θα αποφασίσει να το χρησιμοποιήσει. Μιας και η γενιά μου χαρακτηρίστηκε ως η γενιά του Internet, πιστεύω ότι είναι σημαντικό να μην υιοθετούμε στερεότυπα, να είμαστε ανοιχτοί, και ό,τι μας δίνεται να το χρησιμοποιούμε με τρόπο τέτοιο, ώστε να προάγουμε υπάρχουσες αξίες και να δημιουργούμε νέες, να εντοπίζουμε προβλήματα και να τους δίνουμε λύσεις, να παίρνουμε τα κατά και να τα κάνουμε υπέρ. Δε λέω ότι το Internet έχει μόνο θετικά στοιχεία. Έχει και αρνητικά. Εμείς τελικά θα επιλέξουμε ποια στοιχεία του θα κρατήσουμε. Διαφήμιση απλή (δεν υπάρχουν λόγια, μόνο μουσική), καλοδουλεμένη, άμεση, σύγχρονη αφού αφορά τις νέες τεχνολογίες, βασισμένη στη διαχρονική αξία της οικογένειας, αντιπροσωπευτική και κατά τη γνώμη μου πειστική.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου